الأحد، 18 أبريل 2010

عايزه اقولك


عايزه اقولك عايزه احكيلك وانا الوحدى بحتاجلك ..بشتاقلك..بناديلك اد ايه كتير اتالمت اد انا اتعزبت كنت بدارى الحزن بدارى الدمع بدارى الجرح كنت اضحك واضحك وارسم على وشى معانى الفرح وانا جوايا بحور م الهم الالاف م الحزن وجرح ما يتلم..اقولك ايه مفيش حد مفيش كلام ..مفيش حب ماتت الايام كل حياتى صمت وكل كلمه اسمعها سكات كل ليله قرن ومفيش ف صوتى الا اهات..عايزه اقولك عايزه اشكيلك ابكى.اضحك.عايزه احكيلك عايزه اقولك خايفه منك خايفه تبعد وياريت اتحمل بعدك لو افترقنا هروح فين بعدك عايزه اقولك الوقت بعدك وقفوالزمان قاللى وحلف مش هستمر ومش همر وهرحل لو يوم رحل..بعدك ماليش احضان ماليش سكه ولا عنوان اقولك ايه..ان عمرى بيجرى منى وانا بتفرج ان قضيت احلى سنين عمرى انافق روحى ..اكدب على نفسى وكل ملامحى وضحك شفايفى كانى بهرج..عايزه اشتكيلك م الزمن خد من عمرى ودانى شجن .اقول للزمن كفايه ضياع كفايه الام وخليه يرجع لى اللى ضاع قول للزمن كفايه حرام..عايزه عمرى ..عايزاك ولو يوم واحد يتحقق حلم من الاحلام..احد يوم وهسامحه على بقيت الايام





ليست هناك تعليقات:

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .